Modernizované Subaru Legacy se v Japonsku začalo prodávat nedávno. Nabídka motorů pro Subaru Legacy byla na domácím japonském trhu v rámci faceliftu rozšířena o čtyřválec 2,0 GT DIT. Ten se objevil pod kapotou stejnojmenné vrcholné verze tohoto modelu.
Agregát 2,0 GT DIT je dvoulitrovým přeplňovaným čtyřválcem typu boxer s přímým vstřikováním. Jednotka je naladěna na výkon 221 kW (300 k) v 5600 min-1, vrchol točivého momentu 400 Nm je dostupný mezi 2000 a 4800 min-1. Síla motoru je prostřednictvím převodovky s plynule měnitelným převodem posílána na všechna čtyři kola. Motor má o 15 koní a 50 Nm navrch oproti stávajícímu plochému 2,5litrovému čtyřválci s turbodmychadlem.
Dovoz a přihlášení vozidla: Aby bylo možné jezdit s dovezeným vozem, je nutné nové či ojeté vozidlo přihlásit do evidence. Musíte mít mimo jiné sjednané povinné ručení a na dopravním inspektorátu doložit originál zelenou kartu.
I díky použití systému stop-start má být dvoulitr o pětinu úspornější. Nově nabízená jednotka je čtvercová, vrtání i zdvih mají 86 mm. Je tak jasně patrné, že má stejný základ s motorem v Subaru BRZ /Toyotě GT 86. Na rozdíl od něj však disponuje turbodmychadlem a vlastním systémem přímého vstřikování. To BRZ používá atmosférický motor s přímým vstřikováním D-4S od Toyoty.
Legacy ve vrcholném provedení dále disponuje tužším odpružením zvyšujícím stabilitu auta při vysokých rychlostech a při jízdě v zatáčkách. Standardem jsou zde 18palcová hliníková kola, hlavním motivem je modrá barva. Všechny verze Legacy se dočkaly lehké modernizace, upraveny byly hlavní světlomety i šestihranná maska chladiče. Přepracovaný nárazník má vůz opticky rozšiřovat.
Uvnitř jsou použity kvalitnější materiály, díky změně barvy přístrojové desky do kovově černé má interiér působit sportovnějším dojmem. Upraven byl také atmosférický 2,5litrový boxer. Ten nyní nabízí výkon 127 kW a točivý moment 235 Nm.