V Japonsku jezdí v kei carech i kei vanech. Princip i předpisy jsou prakticky stejné, jen jde o užitkové vozy. A Subaru jim nabízí řadu Sambar. Řada zahrnuje busíky s prosklenými okny, pickupy s jednoduchou i dvojitou kabinou, dodávky s nízkou a vysokou střechou či skříňové varianty. Nová verze se jmenuje Open Deck.
Registr vozidel: Aby bylo možné zaregistrovat nové či ojeté vozidlo do evidence, musíte mít mimo jiné sjednané povinné ručení a na úřadu doložit originál zelenou kartu. Každé vozidlo provozované na území ČR, musí být zaregistrováno dle trvalého (u cizinců dle přechodného) bydliště.
Vůz není klasický pickup ani náklaďáček, jde o minibus. Za druhou řadou sedadel však chybí střecha a volný prostor je proměněn v nákladový. I když se do automobilu moc věcí nevejde, místní lidé mají velký zájem. Interiér poskytne prostor řidiči a dalším třem cestujícím. Běžné mikrovany mají tři řady sedadel a tedy šest míst. Poháněcí soustava je klasikou této kategorie, Představuje tedy tříválec 0,66 l spojený s pětistupňovým manuálem či čtyřstupňovým automatem.
Ceny vozu se pohybují v rozmezí od 1.128.900 do 1.318.900 jenů, tedy 293.700 až 343.200 Kč. Subaru nyní končí s výrobou minivozů, i když se japonská legenda vyrábí již od roku 1961. Aktuální řada je její sedmou generací. V Evropě je nejznámější čtvrtá z osmdesátých let, která se zde prodávala jako Libero a lze ji potkat ještě dnes i na našich silnicích. Stejně jako jejího oblého nástupce. Údaj z jara hovořil o tom, že za 51 let vzniklo přes 3,7 milionu kusů. Nyní to bude o nějaký ten tisíc více, produkce se každopádně blíží čtyřem milionům.