Subaru Impreza nás potěší svými jízdními vlastnostmi, dostatkem místa, pohonem všech kol i cestovním komfortem. Co by se však na voze mohlo změnit jsou jistě tvrdé plasty a menší zavazadelník.
Hatchback Subaru Impreza těží ze známého zavedeného jména. To platí i dnes, kdy jej potkáváme na trhu s ojetými vozy. Navíc tento model zdobí spolehlivost, což ocení snad každý zájemce o starší vůz. Na motoristy zajímající se o Imprezu čeká prostorný interiér s pohodlnými sedadly. Designově zdařilou palubní desku ale trochu srážejí tvrdé a levněji působící plasty.
Havarijní pojištění doplňuje povinné ručení. Jde o volitelné pojištění, které kryje ostatní škody v povinném ručení nezahrnuté. Pojistit se tak můžete proti škodám na svém vlastním vozidle nebo třeba zamezit případné finanční ztrátě při odcizení vozidla.
Díky karoserii typu hatchback je kufr velice dobře přístupný, avšak objemem pouhých 301 litrů za konkurencí citelně zaostává.
Naopak jízdní vlastnosti jsou velmi dobré. Pohon všech kol pracuje znamenitě a navíc se nemusíte obávat ani přílišné tuhosti podvozku. Vůz disponuje motory typu boxer, tedy čtyřválcové pohonné jednotky s protilehlými písty. Benzinové agregáty jsou zde tradicí, poprvé v historii se však pod kapotu modelu Impreza dostal také turbodiesel. I v tomto případě se jedná o pohonnou jednotku typu boxer. Má objem dva litry a disponuje výkonem 110 kW.
Základ představuje jednotka o objemu 1,5 litru a výkonu 79 kW. Z hlediska spotřeby nejde o zlou volbu, ale kdo chce mít vždy dost výkonu, měl by sáhnout po dvoulitru. Jeho 110 kW uspokojí už i náročnější řidiče. Jednotka 2.5/169 kW se dostala do sportovněji laděného modelu WRX a špičkový agregát 2.5/221 kW se nastěhoval do nejsilnějšího modelu WRX STi. V obou případech jde o přeplňované agregáty.
U sportovních verzí WRX a WRX STi se setkáte se zvlněnými brzdovými kotouči, mnohdy je také trápí nadměrně opotřebená spojka. Životnost spojky běžně bývá asi 100 000 kilometrů.